Şcoala Gimnaziala
"Ioan Vodă cel Viteaz"
Slobozia Ciorăşti Vrancea
Nr. 198/25.04.2016
RAPORT
FINAL
Programul
„Şcoala Altfel: Sa stii mai multe, sa fii mai bun!”
Anul
Scolar 2015-2016
1.
Denumirea unităţii de învăţământ: Scoala Gimnaziala „Ioan Voda cel Viteaz”,
Slobozia-Ciorasti
2.
Numărul de activităţi derulate: 41
3.
Domeniul activitatilor derulate: Activitati cultural-artistice, activitati ecologice,
activitati artistico –plastice, activitati sportive si de educatie rutiere,
activitati stiintifice si de educatie pentru sanatate, activitati pentru
promovarea valorilor umanitare.
PRESCOLARI:
·
,,Pentru o grădiniţă curată!”
·
,,Primăvara dragă, bine ai venit!”
·
,,Poftiţi la carnavalul personajelor din povesti”
·
,,Sa ne distram
impreuna!„Jocuri vechi si jocuri noi!”
·
,,Aer,soare si
miscare”
·
„In lumea
povestilor”
·
,,Personajul preferat”
·
„Omul sfinteste
locul”
·
,,Tradiții pascale
·
,,Gradinita
noastra”
·
,,Micii sportivi – aer, soare și mișcare”
CLASELE I-IV
- Concurs „Fii inteligent la
matematică”
- Cifre
vesele
- Primavara:
vers, sunet si culoare :
- In vizită la
Mănăstirea Vărzărești
- Tradiții
pascale
- ,,Să ne
cunoastem satul”
- ,,Micii
sportivi – aer, soare și mișcare”
CLASELE V-VIII
- Atelier de teatru
- Sa facem
- miscare!
- Prietena mea,
cartea
- Mancam sanatos
- Sarbatoarea Pastelui
- Jocul mintii
- Arta
cuvantului
- Arta
cuvantului in limba romana si matematica
- Aplicaţii ale fizicii în viaţa
cotidiană
- Matematică distractivă
- Învierea Domnului
- Fii intelligent la fizică!
- Fii
inteligent, fii competitiv
- Trucuri matematice
- Vis de copil
- Balul Florilor
- Credinta si educatie
- Marile minuni
ale lumii
- Patrula Eco
- In asteptarea sarbatorilor pascale
4.
Resursele implicate : 46 prescolari, 129 elevi, 16 cadre didactice
5.
Parteneri implicaţi : Primaria Slobozia Ciorasti
Biserica
Parohiala
Postul de Politie
Manastirea Slobozia Ciorasti
Manastirea
Varzaresti
6.
Menţionarea spaţiilor de desfăşurare a activităţilor:
- Liziera Drum Judetean 205
-
Biserica Parohiala
-
Caminul Cultural
-
Manastirea Slobozia
Ciorasti
-
Manastirea
Varzaresti
-
Scoala Gimnaziala
„Ioan Voda cel Viteaz”
7.
Obiectivele urmărite:
a. formarea unei atitudini ecologice responsabile prin
exersarea unor deprinderi de îngrijire şi ocrotire a mediului, aplicând
cunoştinţele însuşite;
b.
cunoasterea
localitatii din care face parte
c.
dezvoltarea
armonioasa a copilului si adolescentului prin activitati sportive
d.
dezvoltarea
spiritului de competitivitate
e.
dezvoltarea interesului pentru capodoperele
cultural-artistice
f.
sa
devina constienti de simtul estetic si de nevoia de frumos a fiecaruia dintre
ei
g.
insusirea si
prelucrarea unor piese de teatru pentru o mai buna cunoastere a dramaturgiei
romanesti
h.
imbunatatirea
abilitarilor de comunicare
i.
constientizarea
importantei patrimoniului cultural national
j.
constientizarea
semnificatiei sarbatorilor pascale la romani, englezi si francezi
k.
cunoasterea
traditiilor specifice de Pasti
l.
stimularea
creativitatii
m. participarea cu placere si interes la activitatile
practice
n.
perceperea
valorilor morale si culturale
o.
folosirea unor
notiuni matematice sau fizice prin intermediul jocurilor
p.
dezvoltarea
interesului fata de credinta si Biserica
q.
implicarea elevilor
in actiuni de voluntariat
8.
Modalităţi de evaluare a activităţilor:
a.
Fise de lectura
b.
Concursuri : de
cultura generala, cross, fotbal, teatru, muzica si dans
c.
Diplome si premii
9.
Rezultate înregistrate:
a.
Expozitii
b.
Fotografii
c.
Filme
d.
PPT-uri
e.
liziera varuita
f.
spatiul central al
comunei igienizat
g.
Balul Florilor
10.
ANALIZA SWOT:
a.
Puncte tari:
i.
Participarea 100% a
cadrelor didactice si a elevilor
ii.
Implicarea
autoritatilor locale
iii.
Colaborarea buna
intre profesori-elevi-autoritati locale
iv.
Activitati variate,
potrivite nivelului de varsta si intereselor copiilor
b.
Puncte slabe:
i.
Implicarea
parintilor in activitatile desfasurate
ii.
Inexistenta unui
fond de premiere
iii.
Reticenţa faţă de nou şi schimbare a unor
părinţi;
c.
Oportunităţi:
i.
Entuziasmul si
implicarea elevilor in derularea tuturor activitatilor
ii.
Imaginea buna de
care se bucura scoala in comunitate
iii.
Profesionalismul
cadrelor didactice
iv.
Dezvoltarea
personalităţii complexe a copiilor prin implicarea acestora în diferite tipuri
de activităţi
v.
Promovarea ideilor
proprii ale copiilor, părinţilor şi punerea lor în practică
vi.
Posibilitatea
elevilor de a se înscrie la diferite activităţi în funcţie de preferinţe
vii.
Utilizarea bazei
materiale a şcolii în desfăşurarea unor activităţi
viii.
Implicarea activă a
unor instituţii locale prin parteneriatele realizate
ix.
Ieşirea din tiparul
curricular
d.
Ameninţări:
i.
Eventualul
absenteism al elevilor de la activitatile propuse
11.
Recomandări, sugestii:
a.
O mai buna
colaborare intre clase
b.
Atragerea unor
parteneri externi, de tipul ONG-urilor
c.
Atragerea de
sponsorizari
12.
Anexe:
a.
Fotografii
b.
Modele de bună practică etc.
Director, Coordonator de proiecte şi programe educative,
PROF. HRISCU
DANIELA PROF. DIACONU CRISTINA
Poze activitati Luni, 18 aprilie 2016
Marți, 19 aprilie 2016
Miercuri , 20 aprilie 2016
Joi, 21 aprilie 2016
Vineri, 22 aprilie 2016
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu